Søg i denne blog

torsdag den 26. januar 2012

Små køb i januarudsalget og lidt nyt tøj

Uh det er koldt i disse dage mod februar. Jeg går rundt og små fryser lidt hele tiden. Jeg har ikke blogget længe, fordi min computer er gået i stykker. øv. Men nu har jeg fået lånt en computer indtil min egen kommer tilbage. Jeg har ikke shoppet så meget Januar udsalg her i år, lidt har jeg dog købt på tilbud: to nøgleringe med "tøjdyr" som vedhæng, de forestiller en ugle, og en pingvin med halstørklæde, jeg købte dem i monki og de var sat helt ned til 10 kr. stk.
Ellers har jeg arvet lidt bluser fra min bedste veninde. to fra mærket Hollys, det er meget lækkert mærke. Den ene er pink med sort kløvere, den anden er grøn med blå-grønne kløvere på. Jeg fik også to bluser fra mærket vanessabruno, jeg kender ikke selv mærket men har fået at vide at det skulle være dyrt. De er hhv. i farverne mørk blå-grøn og svag lyserød. Der skal nok komme billeder af det hele;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar