Søg i denne blog

søndag den 15. januar 2012

mine tre vidundere

Jeg har virkelig fået tre yndlingsprodukter, den klassiske NIVEA creme, en fed creme der kan bruges hvor som helst når som helst, jeg bruger den hver aften til mine fødder, smører dem ind og tager sokker på, om morgenen har jeg bare nogen vildt bløde fødder. Den anden ting er julegaven fra min moster: en rød EOS læbepomade. Den er vildt lækker, i konsistens, udseende og materiale. Den smager af haribos kirsebær vingummier i skumudgave! Uhm. Min tredje yndlings er MENTHOLATUM, det er vildt dejligt at bruge som læbepomade, eller at smøre på omkring næseborene når man er forkølet! Eller sommervarmen der tørre læberne ud. Det er dejligt med kølighed på læberne en varm sommerdag.

3 kommentarer:

  1. Der ramte du plet med mentholatum, har lige været forkølet, og gik næsten igennem en halv bøtte ;)

    SvarSlet
  2. Der bruger jeg det også rigtig meget!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet