Søg i denne blog

torsdag den 26. januar 2012

ønsketøj!!

Nøøøj hvor har jeg fundet tøj jeg gerne vil have! det meste tøj er fra Monki. Monki-stilen er en smule underlig, men ind i mellem kan jeg godt finde noget tøj. Jeg synes deres stil er meget anderledes og afslappet hvilket jeg godt kan lide. Men hvor er jeg dog sur over at mine fund er på udsalg.. øv øv øv...
Jeg har tænkt mig at vente lidt med at købe tøjet, Jeg skal lige have pengene plus at jeg skal til 3 konfirmationer og en rund fødseldag her fra marts - maj, Så nyt tøj kommer mine forældre ikke uden om :D
Snart bliver jeg et par sorte bukser rigere, jeg har nemlig fundet et par i monki jeg bare må eje, og min mor synes de er fine nok, så skal sådan set bare ned og købe dem, men det er så koldt at jeg ikke magter at bevæge mig udenfor i kulden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar